בעקבות התפשטות זן האומיקרון, הנחה ראש העיר ירושלים, משה ליאון, על מתווה חדש בקבלת קהל בעירייה, והורה על מתן עדיפות למענה ושירותים לתושבי העיר באופן מקוון בערוצי הדיגיטל השונים. בין היתר, במענה טלפוני עם אפשרות לשיחה חוזרת ובתיבת אל תור.
קבלת הקהל בעירייה תינתן לבעלי תור שהוזמן מבעוד מועד באתר העירוני.
ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "בריאות תושבי העיר היא מעל הכל! ההחלטה לתגבר את השירות המקוון, למעט בקביעת תור מראש, נועדה לשמירה על בריאותנו. עיריית ירושלים ממשיכה לעמוד לצד תושבי העיר בכל דרך אפשרית. בואו נשמור על הנחיות משרד הבריאות, ניבדק ונתחסן, נקפיד על היגיינה סביבתית ואישית. כולנו מתגייסים לבריאותנו"
ניתן לקבל שירות במגוון נושאים באופן מקוון לרבות תשלומים שונים, ארנונה, חניה, תכנון ובנייה, חינוך ועוד, ללא צורך לצאת מהבית.
• מוקד זימון תורים: *3552
• לתמיכה בשירותים המקוונים ובירור סטטוס בקשה, ניתן לפנות בשפות עברית, ערבית ואנגלית לטלפון 02-6295488
• למוקד הגבייה העירוני ולביצוע תשלומים באמצעות מענה קולי, ניתן לפנות למספר 02-6296333
• למענה טלפוני לבעלי עסקים: 02-6296843
• מוקד 106 תוגבר משמעותית ועומד לרשות התושבים בכל שאלה, בעיה או הבהרה
• מוקד טלפוני מזרח העיר: *2153